Ciao 4 Mori - Reisverslag uit Muravera, Italië van Danielle Dongen - WaarBenJij.nu Ciao 4 Mori - Reisverslag uit Muravera, Italië van Danielle Dongen - WaarBenJij.nu

Ciao 4 Mori

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 Juni 2015 | Italië, Muravera

In mijn vorige blog lazen jullie al dat ik niet helemaal op mijn plek zit op de camping. Ik heb het echt geprobeerd hier, maar het lukt niet om mezelf blij te maken. En daarom heb ik besloten om ontslag te nemen.

Het was een moeilijke keuze en mijn God… Ik voel de ‘I told you so’s al hangen. Maar dat maakt niet uit. Ik ga gewoon op avontuur om alsnog de heerlijke tijd te hebben die ik voor ogen had. Denk maar niet dat ik naar huis ga!

Ik ben nu lekker in de weer met een citytrip plannen. Op 10 juli kom ik aan in Pisa en daar blijf ik dan een week. Daarna, hoppa naar Firenze, door naar Rome, weekje Napels, tripje naar Milaan… En als ik dan nog geld over heb, is mijn wishlist lang genoeg ;) Keep you posted!

  • 29 Juni 2015 - 16:47

    Mieke:

    You go girl!!!
    Geniet van je avontuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Muravera

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2015

Update!

27 Juni 2015

Ciao 4 Mori

06 Juni 2015

Een maand later...

01 Mei 2015

En toen was ik er eindelijk klaar voor

26 Maart 2015

Campingtraining gehad!
Danielle

Niet te geloven! Ik ga voor vijf maanden naar Italië om daar op een camping te werken! Ik heb er ontzettend veel zin in en wil graag al mijn avonturen met jullie delen. Let op: Mijn blog geeft mijn persoonlijke standpunt weer en hoeft daarom niet per se overeen te komen met het standpunt van Selectcampjobs, de organisatie waar ik voor aan de slag ga.

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 1546

Voorgaande reizen:

18 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: