Het avontuur begint - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Danielle Dongen - WaarBenJij.nu Het avontuur begint - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Danielle Dongen - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

19 Maart 2015 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal,

Veel van jullie hebben het waarschijnlijk al meegekregen: ik ga deze zomer vertoeven op Sardinië. Tijd om een blog te starten! Omdat ik het leuk vind voor mezelf, maar ook omdat ik het leuk vind om jullie op de hoogte te houden.

Vorige week had ik mijn sollicitatie bij Selectcampjobs. Het was een zenuwslopende dag. Ik wilde de baan als campingmedewerker zó graag hebben! Gelijk de volgende dag kreeg ik bericht. Van begin mei tot eind september kan ik aan de slag op camping 4 Mori in Muravera. Vandaag is alles opeens heel echt geworden. De contracten zijn ondertekend, ik heb 100 to do lijsten opgesteld, de informatie pakketten zijn op de deurmat gevallen en ik ben alvast maar begonnen met handige dingetjes voor mijn reis te kopen.

Ik wil al een tijdje voor langere periode naar Italië en het is zover: mijn droom wordt werkelijkheid. Ik hou jullie op de hoogte!

• 19 Maart 2015 - 10:13

Mieke:

Lieve Daniëlle.
    Eindelijk komt een van je grootste dromen uit!
    Ik ga je heel erg missen maar ik ben vreselijk trots op je!
    xxx

Ciao 4 Mori

06 Juni 2015

Een maand later...

01 Mei 2015

En toen was ik er eindelijk klaar voor

26 Maart 2015

Campingtraining gehad!
Danielle

Niet te geloven! Ik ga voor vijf maanden naar Italië om daar op een camping te werken! Ik heb er ontzettend veel zin in en wil graag al mijn avonturen met jullie delen. Let op: Mijn blog geeft mijn persoonlijke standpunt weer en hoeft daarom niet per se overeen te komen met het standpunt van Selectcampjobs, de organisatie waar ik voor aan de slag ga.

Actief sinds 18 Maart 2015